{Loadgallery_wd gallery_type=image_browser theme_id=1 gallery_id=101 sort_by=order order_by=asc show_search_box=0 search_box_width=180 image_browser_width=1500 image_browser_title_enable=0 image_browser_description_enable=0 thumb_click_action=undefined thumb_link_target=undefined popup_fullscreen=0 popup_autoplay=0 popup_width=1500 popup_height=500 popup_type=fade popup_interval=3 popup_enable_filmstrip=1 popup_filmstrip_height=70 popup_enable_ctrl_btn=1 popup_enable_fullscreen=1 popup_enable_info=1 popup_info_always_show=0 popup_enable_rate=0 popup_enable_comment=1 popup_hit_counter=0 popup_enable_facebook=1 popup_enable_twitter=1 popup_enable_google=1 popup_enable_pinterest=0 popup_enable_tumblr=0 watermark_type=none watermark_link=https://web-dorado.com}
BILDESERIE: Se vår bildeserie fra jubileumskonerten. (Klikk på bildet og karusellen starter automatisk). Foto: FRIDGEIR WALDERHAUG / spjelkavika.no
Musikalsk fyrverkeri
Sjangre på løpende bånd
PUBLISERT
30.januar 2023
NYHETER
KULTUR
LARSGÅRDEN SKOLEKORPS:

Spesielt etter det som for henne har vært et turbulent år, der hun har opplevd å bli svært godt tatt vare på.
(Saken fortsetter under bildet):
DIRIGENT: Marianne K. Giske var med rette en stolt dirigent etter jubileumskonerten til Larsgården skolekorps.
Foto: FRIDGEIR WALDERHAUG / Spjelkavika.no
Trygg oppvekst
-Larsgården skolekorps laget rammen for en trygg og god oppvekst, slo han fast.
For uten frivillighet ingen korps.
At det legges ned utallige timer med jobb, som samtidig er både underholdene, viktig og meningsfullt ble poengtert sterkt.
Bak dem kommer 15. juniorer og 11 aspiranter.
(Saken fortsetter under bildet):
TAFJORD: Med trøkk i treblås og messing kom brødrene Terje og Runar Tafjord inn på scenen. Der framførte de Jan Magne Førdes "Kongolela" sammen med korpset.
Foto: FRIDGEIR WALDERHAUG / Spjelkavika.no
The Tafjords
Terje har en bakgrunn som dirigent i korpset, og begge brødrene bor i korpsets "nabolag".
Det største problemet, eller utfordringen Larsgården skolekorps vil møte der blir nok å velge hva de skal framføre.