STOLTE VINNERE: -Dette er en pris for hele teamet, sier hotelldirektør ved Thon Hotel Baronen, Kari Janne Myklebust. Her noen i teamet. (f.v) Arsinet Robotazo Alinsog, Christel Foss Stadsnes, Elzbieta Baczynska, Agnethe Natalie Hovden Hjelmeland, Kari Janne Myklebust og Marit Tveiten.. Foto: FRIDGEIR WALDERHAUG / spjelkavika.no


-Denne henger høyt

Hotelldirektør Kari Janne Myklebust er stolt av staben sin, og mener de fortjener hederen.

 


byline friwal

26.mai 2019



baronen pageann

 

Spjelkavika.no | NYHETER: -Det beste med denne prisen er at den går til hele teamet, sier Kari Janne Myklebust til Spjelkavika.no.

 

Flere kjedehoteller

Thon Hotel Baronen i Spjelkavika fikk to priser da flere hoteller i kjedene Choice, Thon, First, Best Western og Radisson Blu kjempet om heder og ære for en snau uke siden.

Christel Foss Stadsnes ved Thon Hotel Baronen i Spjelkavika fikk blant annet prisen ”Årets Servicemedarbeider” for god service og oppfølging av hotellets gjester.

 

Stor stas

-Det er jo stor stas med priser, og at vi kjempet mot så mange hoteller for å få ”Best Guest Relation” er stort for oss alle, og når sant skal sies så er det en pris vi har ventet litt på, sier hotelldirektøren med et glimt i øyet.

Hun er ikke i tvil om at mye av årsaken til tildelingen ligger i ”det lille ekstra” som hotellet tilbyr, blant annet til sine faste gjester. Og dem er det mange av.

-Hele 75 prosent av gjestene våre året gjennom er stamgjester. Derfor har vi også et eget stamgjestprogram der vi blant annet har to arrangementer hvert år. På sommeren inviterer vi alle med på tur til Trandal i Hjørunfjorden, og før jul inviterer vi på eget julebord for stamgjestene, forteller hun.

 

LES OGSÅ:
VAFFELJENTA CHRISTEL

 

Det lille ekstra

-Denne prisen er til hele teamet, ja faktisk også en del tidligere ansatte som har stått på i årevis. Flere av dem er fortsatt aktive og deltar når vi arrangerer ting, sier hun.

-Dette lille ekstra, hva består det i, foruten arrangementene?

-Det kan være flere ting, men går på det å skape trivsel generelt. Kanskje legge en liten overraskelse på puta på en grå og trist dag. Et påskeegg ved påske, og litt ekstra som gjør at en føler seg ivaretatt.

Vi jobber hardt for å gi våre gjester denne trivselen, og vi vet nok bedre enn juryen som tildelte prisen hva som ligger bak av arbeid for våre ansatte.

Men stamgjestene er det kjæreste vi har, så jo, det er stort å få en slik pris.

Samtidig er det stort for både Christel og oss andre at hun ble ”Årets Servicemedarbeider”, den var også vel fortjent, sier Kari Janne Myklebust.